Sensive zdradza sekret zdrowego snu, a my jako powiernicy tej tajemnicy – przekazujemy ją dalej.

W listopadzie wystartowaliśmy ze współpracą z producentem materacy, który dba o jakość i komfort naszego snu. W ofercie sklepu znajdziemy: materace klasyczne, komfortowe, premium, dla dzieci, a także klasyfikujące się do kategorii oferty specjalnej. Dostępne są również materace w różnych rozmiarach, a także o różnorodnej twardości.

Celem naszych działań jest rozpowszechnienie wizerunku marki, a także znaczne zwiększenie sprzedaży. W jaki sposób realizujemy nasz plan? Współpracę rozpoczęliśmy od opracowania strategii z uwzględnieniem głównych założeń. Należy do nich realizowanie kampanii organicznych oraz reklamowych. Zaczęliśmy także podejmować zadania z celem na rozpoznawalność, polubienia i ruch.

Doświadczenie producentów pozwala na tworzenie materaców, dzięki którym każdy poczuje się wypoczęty. Natomiast zaufanie, którym zostaliśmy obdarzeni jako agencja i nasze doświadczenie pozwala nam zbudować pewną społeczność oraz wypromować, jak również  utrwalić wizerunek marki w mediach społecznościowych. Być może nie po królewsku, ale z pewnością skutecznie.

Treści, które tworzymy są oryginalne i oparte na przygotowanej wcześniej strategii. Wypracowaną koncepcję poprzedzała wnikliwa analiza dotycząca celów, grupy odbiorców oraz linii postów. Opracowane kreacje graficzne posiadają zróżnicowaną formę. Są wśród nich pokazy slajdów, jak również karuzele oraz inne równie interesujące kreacje reklamowe.

,,Sensive to solidny producent materacy, który posiada w swojej ofercie niezliczoną gamę produktów. Wierzę, że dzięki naszym staraniom i prowadzonym działaniom w social media, ta marka stanie się bardziej rozpoznawalna i znana szerszemu gronu użytkowników niż dotychczas. Mamy nadzieję, że uda nam się uświadomić odbiorców, że aby cieszyć się nie tylko lepszym snem, ale przede wszystkim dobrym zdrowiem należy starannie dobierać materace do spania” – mówi Social Media Specialist Paulina Kotulska.