Siema! Chyba sami przyznacie, że ciężko już sobie wyobrazić początek roku bez Wielkiej Orkiestry Świątecznej pomocy? W tym roku akcja zagrała już 28. raz. Także w social mediach 😊 A my postanowiliśmy wyłapać z gąszczy kampanii oraz akcji specjalnych w social media dwie, które zrobiły na nas największe wrażenie. Miłej lektury!

„Bądź bogatszy o jedno serce” – akcja specjalna mBanku x WOŚP

28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest już trzecim z udziałem mBanku w roli partnera strategicznego Fundacji WOŚP. Już 24. grudnia w mediach ruszyła kampania „100 za 100”, w konwencji dobrze znanej już z poprzedniego roku. Zgodnie z jej zasadami, jeśli danego dnia za pośrednictwem mBanku wpłynie 100 wpłat na WOŚP, mBank przekaże dodatkowo na WOŚP 100 tysięcy złotych. I tak każdego dnia, aż do wielkiego Finału 12. stycznia. Dzięki tej akcji, a także licytacji dzieł sztuki z kolekcji banku, udało się zebrać blisko 14,5 miliona złotych (stan na 14.01). Piękny wynik!

#Instaserial z 3 000 000 wynikiem

Po raz kolejny do wsparcia WOŚP swoją akcją dołączyła także @Mamaginekolog, znana lekarka, blogerka i instagramerka. Pobiła tym samym swój zeszłoroczny rekord, kiedy to przekazała na WOŚP 1 milion zł. Tym razem kwota była aż trzykrotnie wyższa – wyniosła łącznie 3 MILIONY.

Jaki był przepis na tak duży sukces akcji? Między 10 a 12 stycznia @Mamaginekolog cały dochód ze sprzedaży swoich książek z serii #Instaserial dostępnych specjalnie w fromie e-booków, przeznaczyła na fundację Jurka Owsiaka. Kwotę zasiliła również cześć dochodu ze sprzedaży produktów z jej internetowego sklepu.

Akcja blogerki przez ostatni weekend stała się prawdziwym viralem w sieci. Gratulujemy!

 

P.S. Pamiętajcie, że wciąż możecie wziąć udział w licytacjach dla WOŚP. Zachęcamy do wsparcia sercem TUTAJ