Mniamoo

Marka Mniamoo to producent pysznych i zdrowych lodów rzemieślniczych. Wyróżnia ją innowacyjny sposób dystrybucji – maszyna vendingowa, która może być nowoczesnym elementem wyposażenia biura. Lody serwowane są także podczas eventów firmowych lub imprez rodzinnych. Przekąska dostępna jest w pięciu niepowtarzalnych smakach, które są zmieniane sezonowo.

#Mniamoo

Na Facebooku prowadziliśmy działania organiczne oraz reklamowe. Naszym celem było rozpowszechnienie wizerunku marki oraz utrwalenie w świadomości użytkowników podstawowych informacji na temat zdrowej przekąski, jaką są lody od Mniamoo.  W ramach działań komunikowaliśmy o możliwości wynajmu firmy na rozmaite uroczystości, w tym imprezy prywatne, jak i firmowe.

W komunikacji postawiliśmy głównie na posty informujące o nowych smakach lodów oraz o dostępności przekąski czy sposobie jej dystrybucji. Publikowaliśmy także wpisy inspiracyjne (zawierające cytaty dotyczące lodów), a także posty zawierające linki do artykułów na blogu.

Mniamoo

Naszym celem było angażowanie społeczności fanów marki, dlatego promowaliśmy posty z celem aktywność oraz prowadziliśmy kampanie związane z rozpoznawalnością produktu. Zachęcaliśmy użytkowników do głosowania (np. w ankietach) na ulubiony smak lodów.

Niektóre posty oraz reklamy były kierowane do przedsiębiorców oraz pracowników wewnętrznych działów HR, którzy mogli być zainteresowani podjęciem współpracy z marką.

#Mniamoo
Mniamoo

Na Instagramie publikowaliśmy posty produktowe oraz zdjęcia przedstawiające maszynę Mniamoo, a także gify i materiały wideo. W komunikacji posługiwaliśmy się unikatowymi hashtagami charakterystycznymi dla marki, a mianowicie: #smakujkoloryzycia oraz #mniamoo. Zachęcaliśmy innych użytkowników do udostępnienia treści pod tymi hashtagami lub do oznaczania profilu marki.

Codziennie publikowaliśmy także relacje, z których użytkownicy dowiadywali się o nowych lokalizacjach maszyny i angażowali się w głosowanie na ulubiony smak tych lodów. Relacje zostały zarchiwizowane w kilku kategoriach, do których należały między innymi „inspiracje” lub „smaki”.

Oprócz działań organicznych podjęliśmy się także zrobienia kampanii reklamowych. W tym celu promowaliśmy posty z celem aktywność oraz tworzyliśmy reklamy z relacji. Celem takich reklam był ruch, czyli przekierowanie na stronę marki oraz zasięg.

#Mniamoo
Mniamoo

Na profilu marki w serwisie Pinterest wrzucaliśmy głównie posty inspiracyjne oraz interesujące zdjęcia z wykorzystaniem lodów. Na tablicach widniały zakładki „Inspiracje” oraz „Smaki”. Szczególny nacisk kładliśmy na piny związane z Insta Stories oraz nowościami smakowymi.
W komunikacji wykorzystywaliśmy popularne hashtagi oraz te charakterystyczne dla marki, między innymi #mniamoo i #smakujkoloryzycia.