Light Prestige

Light Prestige to marka kreująca trendy związane z produktami oświetleniowymi na polskim rynku. Prowadzi sklep internetowy z lampami, wśród których znajdziemy interesujące modele kinkietów, lamp podłogowych, biurkowych, a także wiszących oraz oświetleń ogrodowych. Na stronie internetowej firmy prezentowane są dane techniczne dotyczące modeli oraz przykłady aranżacji.

#LightPrestige

Posty publikowane na profilu miały głównie charakter produktowy. Tutaj prezentowany był konkretny model lampy lub wnętrze zawierające dodatek w postaci pasującego oświetlenia. Na fanpage’u udostępniano gify, jak i posty graficzne zachęcające do odwiedzenia sklepu internetowego.

Publikowane treści dotyczyły także stylów architektonicznych, do których pasowały wybrane modele lamp od Light Prestige. Udostępniano też posty angażujące oraz treści specjalne, czyli konkursy.

Light Prestige

Działania prowadzone na fanpage’u miały także charakter reklamowy. Kampanie dotyczyły głównie rozpoznawalności marki oraz ruchu do sklepu internetowego. Posty zawierające link do produktu promowano z celem na konwersję.

W komunikacji wykorzystano stałe hasło marki „Czuły dotyk światła”, co odpowiadało także innym podejmowanym działaniom marketingowym również poza fanpage’m.