Do stworzenia tego artykułu zainspirowała nas jedna z najbardziej znanych influencerek na świecie – Maffashion, która kilka dni temu ogłosiła w sieci, że założyła własną markę – Eppram. A zatem podczas domowej kwarantanny zrobiliśmy mały research i podzielimy się z Wami, kto jeszcze z polskich twórców w sieci stworzył własną markę.

Polscy twórcy, którzy zasłynęli z prowadzenia ciekawych, oryginalnych kont cieszących się ogromną popularnością i uznaniem idą o krok dalej! Założyli własne marki. Dla swoich odbiorców stworzyli przeróżne propozycje – od kupna stylowych ubrań po biżuterię czy kosmetyki.

Poniżej przedstawiamy kilku najbardziej znanych i wpływowych, polskich influencerów oraz ich osobiste marki. Sprawdź na jakie produkty postawili!

Na pierwszy ogień idzie Jessica Mercedes i jej dwie autorskie marki Moiess Swim i Veclaim.
Jedna z najbardziej wpływowych blogerek modowych stworzyła w 2017 markę, która oferuje stroje kąpielowe. Co je wyróżnia? Są szyte z najwyższej jakości materiałów w Polsce. Druga marka, która powstała rok później pozwala na zakupienie modowych ubrań. Znajdziemy tam min. spódnice, kombinezony czy sukienki.

Kolejna osoba to Kasia Tusk i jej marka MLE Collection. Nazwa jej sklepu to skrót od jej autorskiego bloga Make Life Easier. W sklepie możemy znaleźć unikatowe ubrania, dodatki szyte wyłącznie w Polsce.

Mama Ginekolog bardzo dobrze znana w social mediach z przekazywania medycznej wiedzy dla przyszłych i aktualnych mam stworzyła sklep internetowy o nazwie Roger Publishing. W ofercie znajdziemy nie tylko ubranka, akcesoria dla niemowlaków, ale także specjalistyczne rzeczy dla samych mam.

Następna osoba to aktorka – Maja Bohosiewicz i jej marka odzieżowa. W jej zamyśle było stworzenie kobiecych, minimalistycznych ubrań, dzięki którym będziemy się czuć dobrze i pewnie w swojej osobie! I chyba się się udało!

Kto ma ochotę na ręcznie wykonywaną biżuterię? Takie produkty ma do zaoferowania marka Sary Boruc Mannei i jej 2 sióstr Ines i Nadi – SIN by Mannei.
W ofercie znajdziemy kolczyki, bransoletki, pierścionki, naszyjniki, brylanty oraz spersonalizowaną biżuterię.

Znasz którąś z tych marek? A może od dłuższego czasu jesteś wiernym ich klientem? Co myślisz o takich rozwiązaniach? Według nas stworzenie marki z mocną określoną grupą docelową, która zna Twoją osobę oraz to jaki content prezentujesz zdecydowanie daje większe szanse na dobry początek i rozwój firmy!
Dzięki doświadczeniu w social mediach, influenserzy mają ugruntowaną pozycję i ułatwienie na rynku! 🙂