Przedstawiamy kilka niezawodnych zasad, które zagwarantują udaną, owocną i wartościową współpracę z influencerem.

Po pierwsze dobierz osobę, która pasuje do Twojej kampanii. Warto zrobić dokładny research i znaleźć influencera, którego content na profilu będzie odpowiedni do produktu. Aby kampania się powiodła, influencer musi posiadać takie grono odbiorców, których faktycznie zainteresuje konkretny produkt.

Kolejny krok to zwrócenie uwagi nie tylko na popularne konta, ale i te nieco mniejsze. Pamiętajmy, że liczba followersów nie musi świadczyć o dobrym dotarciu do dużego grona, liczy się aktywność. Dodatkowo należy oczekiwać wglądu do podstawowych statystyk, aby to ocenić. Warto podjąć współpracę, z takimi osobami, których followersi będą potencjalnie zainteresowani naszym produktem.

Trzeci krok to komunikacja! Warto uzgodnić i jasno przedstawić założenia, potrzeby i wizje związane z naszą marką a danym influencerem. Wówczas współpraca będzie odbywała się na jasnych zasadach i istnieje duża szansa, że ponownie zrealizujesz kampanie z tą osobą.

Czwarty punkt to zaufanie! Pamiętaj, że influencer dokładnie wie jak się komunikować i zaprezentować produkt na profilu tak, aby skutecznie zaciekawić swoje wierne grono odbiorców. Dlatego warto mu zaufać i dać  wolnę rękę do działania.

Ostatni punkt to opracowanie planu współpracy w dłuższej perspektywie. Potrzeba sporo czasu, działań i z Twojej strony i influencera, aby ostatecznie małymi krokami osiągnąć wielki sukces.

 

To jak? Gotowy na współpracę? 🙂