Jakie zmiany tym razem zaserwował nam Mark Zuckerberg? Przeczytajcie o nowościach, które czekają na LinkedInie, Twitterze oraz Allegro. Idzie nowe… dlatego bądźcie czujni.

Facebook

– 5 cyfrową skalę wyrażaną poprzez gwiazdki zastąpiono rekomendacjami. Klient musi przedstawić swoją recenzję za pomocą minimum 25 znaków. Dodatkowo dostępny jest wachlarz epitetów, które mają ułatwić usługobiorcy właściwe wyrażenie opinii o danym miejscu np. „tanie jedzenie”, „kreatywna kuchnia” itd.

– Interaktywna przymierzalnia – brzmi abstrakcyjnie? Wkrótce dzięki przyciskowi „stuknij, aby wypróbować”, uda nam się „założyć” cyfrową wersję artykułu na siebie. Innymi słowy, będziemy mogli mierzyć do woli i sprawdzać czy dany produkt do nas pasuje. A wszystko to w wersji cyfrowej.

– Pora zmierzyć się z faktami i liczbami. Od teraz możemy sprawdzić ilość czasu spędzonego na scrollowaniu feedu na Facebooku i Instagramie. Jesteście ciekawi wyników? My bardzo!

Messenger

Wkrótce zostanie wprowadzona opcja usuwania wysłanych wiadomości. W podglądzie nadawcy i odbiorcy zniknie wysłana treść. Co sądzicie o takim rozwiązaniu?

Twitter

W celu usprawnienia jakości przeprowadzanych rozmów serwis sprawdza funkcję grupowania wybranych dyskusji w oddzielne wątki. Takie rozwiązanie ułatwi internautom odnalezienie rozmowy prowadzonej na jeden temat przez wielu użytkowników.

– Co jeszcze? Rozważa również wprowadzenie oznaczeń, które będą informować o tym, czy dany użytkownik jest dostępny online.

– Możliwe, że wkrótce Twittera zaleje fala fioletowego i niebieskiego koloru.  Jakie będzie ich znaczenie? Fioletowy będzie należeć do odpowiedzi autora na oryginalnego twetta, niebieski z kolei będzie wyrażał odpowiedzi pozostałych internautów. Sądzicie, że takie kodowanie kolorystyczne przejdzie próbę?

LinkedIn

Automatyczna licytacja stawek reklamowych, to nowe rozwiązanie, które LinkedIn zaczerpnął z innych serwisów. Poprzez wykorzystanie odpowiedniej kombinacji algorytmów, system samodzielnie dobierze optymalną stawkę w obrębie danej kampanii.

LinkedIn opublikował listę Top 10 stron firmowych w 2018 roku. Według serwisu warto śledzić następujące strony firmowe: Hays, Schneider Electric, PTC, Teleperformance, Cvent, Biesse Group, Deloitte, Cognixia, Michael Page, EY.

Ruchome obrazki? Od teraz gify obecne są również w wiadomościach prywatnych. Już teraz wyraź swoje zdanie w zabawny sposób!

Allegro

„Moje oferty”, czyli nowa zakładka, która zastąpi 4 inne: „sprzedaję”, „sprzedane”, „niesprzedane”, „do wystawienia”. Wspomniana funkcja ma na celu ułatwić użytkownikom poruszanie się w panelu sprzedawcy.

Jeśli zależy Ci na zamieszczeniu logo marki na listingu, od teraz jest to możliwe, za opłatą 3 000 zł brutto miesięcznie. Co niesie za sobą takie rozwiązanie? Z pewnością tego typu aukcja znacznie się wyróżnia i buduje świadomość marki.

 

Serwisy prześcigają się w wprowadzaniu nowości. Każdy bowiem chce być innowatorem jak i pionierem. Jesteśmy ciekawi, co przyniosą kolejne miesiące. A Wy, jak zapatrujecie się nowe ulepszenia?