Jak każde medium Instagram również rządzi się swoimi prawami. Osoby, które pozostają na bakier z prawem mogą ponieść tego solidne konsekwencje w postaci malejącej liczby lajków i komentarzy. Na własnej skórze spotkają się ze zjawiskiem ,,unfollow” zamiast wyczekiwanym „follow”. Temat trudny. Jednak nie są to kwestie, których nie da się przeskoczyć.

Jak do sesji fotograficznych dla Klienta przygotowuje się agencja? Przeczytajcie sami.

Po pierwsze liczy się pomysł!

Niezależnie od branży, pod którą przygotowywana jest sesja najważniejsza jest koncepcja i ogólny zarys w jakim stylu muszą być utrzymane zdjęcia. W przypadku Klienta posiadającego naturalne produkty należy zadbać o aranżację, która idealnie wpasuje się w zamysł producenta.

Skoro mowa o aranżacji… przejdźmy do tematu akcesoriów.

W branży kosmetycznej, a szczególnie w przypadku produktów naturalnych jako dodatki z pewnością nie sprawdzą się plastikowe i sztuczne tworzywa. Również w sektorze spożywczym w przypadku produktów BIO nie ma mowy o kolorowych cukierkach, żelkach i wacie cukrowej.

Przygotowując sesję fotograficzną dla Klienta należy wykazać się kreatywnością. To właśnie unikatowy content stanowi o wartości naszych działań w social mediach oraz o postrzeganiu marki przez Klientów. Zadowoleni konsumenci to mały, ale istotny sukces dla agencji.  W swoich fotograficznych działaniach zawsze warto kierować się tym co, może spodobać się odbiorcom.

Należy utrzymywać stałą estetykę, obrany kierunek, a wszelki zmiany wprowadzać stopniowo. Nikt nie lubi gwałtownych modyfikacji, zwłaszcza przyzwyczajeni do jednego stylu komunikacji obserwujący.

Wprowadzając nowości weryfikuj i oceniaj, co się sprawdza. Bądź czujny, analizuj, a także obserwuj. Jeśli zmiany przynoszą wzrost zaangażowania – nie pozostaje nic innego tylko się cieszyć. Jeśli zaś skutek jest odwrotny przeanalizuj, co  mogło wpłynąć na spadek zaangażowania.