Media społecznościowe zrewolucjonizowały komunikację marketingową marek. Social media dały możliwość kontaktu nie tylko z innymi użytkownikami, ale także z ulubionymi firmami, brand hero marek oraz influencerami, czyli ambasadorami biznesu, produktu lub usługi. Komunikacja w mediach społecznościowych powinna charakteryzować się odpowiednim doborem treści do konkretnej marki, a także spełniać cele wizerunkowe i sprzedażowe, które wyznaczył brand.

21 mln Polaków

korzysta z Facebook’a

Udział internautów korzystających z danej platformy przynajmniej raz w tygodniu

Prowadzimy profile marek społecznościowych w odpowiednich (dopasowanych do marki) kanałach komunikacji, moderujemy społeczność, prowadzimy dyskusje, dzięki którym budujemy zaangażowanie fanów w sieci. Działania organiczne wspieramy kampaniami płatnymi, które wpływają na wizerunek firmy oraz zwiększają sprzedaż. Poszukujemy i znajdujemy optymalne rozwiązania dla Klientów, aby profile w mediach społecznościowych stanowiły większą wartość, niż tylko zwrot z inwestycji.

Miesięczna aktywność użytkowników w mediach społecznościowych

W ramach realizowanych przez nas działań wykorzystujemy szeroki wachlarz funkcjonalności kanałów social media. Zaliczamy do tego rzadkie a wyjątkowo atrakcyjne dla użytkowników posty 3D, prowadzenie zakładki „Sklep” na profilu, jak i sklepu na Messengerze, organizowanie konkursów, powiązanie działań content marketingowych (blog) z social media oraz tworzenie grup eksperckich związanych z profilem marki.

Decyzje o wyborze kanału oraz sposobie komunikacji marki z użytkownikami podejmujemy w oparciu o strategię działań social media. Powstaje ona na podstawie analizy sytuacji wyjściowej marki i stanowi dodatek do oferty cenowej. Do obsługiwanych przez nas kanałów zaliczamy:

  • Facebook (profile, grupy, konta prywatne osób publicznych)
  • Youtube (profile, produkcja wideo i reklam, postprodukcja)
  • Instagram (profile, relacje, dedykowane sesje zdjęciowe)
  • Linkedin (profile, konta prywatne osób publicznych)
  • VK (profile, działania w języku rosyjskim i ukraińskim)