Media społecznościowe skupiają użytkowników z całego świata. Odpowiedzią na problemy marek międzynarodowych jest komunikacja w językach obcych, także w social media. Z tego powodu podejmujemy się publikacji treści w językach europejskich, do których zaliczamy: język angielski, hiszpański, francuski, rosyjski, niemiecki oraz wiele innych.

Mark Zuckenberg w 2009 r. powiedział Dziś przywitamy 20-milionowego użytkownika Facebook’a na świecie

Mamy świadomość wyzwania, którym jest prowadzenie komunikacji z użytkownikami w języku, który nie jest dla nas ojczysty. W tym celu wykorzystujemy porady native speakerów, przeprowadzamy dogłębną analizę środowiska użytkowników, z którymi będziemy się porozumiewać, analizujemy działania konkurencji w danym kraju lub obszarze językowym.

Pomaganie milionowi ludzi z całego świata w utrzymaniu kontaktu ze sobą to uczucie niewiarygodne i uczące pokory

Oprócz standardowej komunikacji z użytkownikami prowadzimy także kampanie reklamowe skierowane na mieszkańców całego świata (zwłaszcza krajów europejskich) oraz obcokrajowców zamieszkujących Polskę. Do tego typu działań możemy zaliczyć kampanie rekrutacyjne oraz sprzedażowe bądź standardowe działania reklamowe, których celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki w mediach społecznościowych. Jesteśmy otwarci na dialog w kanałach, które cieszą się popularnością poza granicami Polski, czyli rosyjski portal społecznościowy VK.