Użytkownicy przyzwyczajają się do autorskiego contentu w mediach społecznościowych, dlatego trudno zaskoczyć ich grafikami stworzonymi na postawie szablonowych linii postów lub tych pochodzących z banku zdjęć. Doskonałym rozwiązaniem jest więc przygotowanie grafik wykonanych specjalnie na potrzeby konkretnej marki i jej profilu. Tego typu treści polecamy zwłaszcza firmom o profilu kosmetycznym, modowym oraz spożywczym.

Sesja zdjęciowa realizowana jest z myślą o mediach społecznościowych, pozwala na wyróżnienie się w sieci. Dotyczy to głównie Instagrama, gdzie nawet prywatni użytkownicy dbają o unikatową jakość swojego contentu. Do podobnych spostrzeżeń można dojść podczas przeglądania tablic marek oraz osób prywatnych na Pintereście.

Fotografia jako potężne medium wyrazu i komunikacji oferuje nieskończoną różnorodność postrzegania, interpretacji i działania. Ansel Adams

Oferujemy przeprowadzenie cyklicznych sesji zdjęciowych w biurze agencji lub w miejscu wyznaczonym przez Klienta. Problemu nie stanowią dla nas produkty spożywcze, które potrzebują specjalnych warunków przechowywania. Odpowiadamy za aranżacje oraz zakup akcesoriów do sesji. Materiały wykorzystane na sesjach zdjęciowych są własnością Klienta, toteż mogą zostać wykorzystane w innych celach, nie tylko na Facebooku czy Instagramie, ale też na stronie internetowej marki.

Nie martwi mnie ktoś, kto oferuje ceny o 5% niższe od moich. Niepokoi mnie ktoś, kto może zaoferować lepsze doznania dla klienta. Jeff Bezos

Fotografowie agencji mają doświadczenie w sesjach produktowych. W swoim portfolio mogą pochwalić się zdjęciami dań restauracyjnych, kosmetyków, odzieży, dodatków i biżuterii, a także tak zwanych „trudnych akcesoriów”, czyli maszyn i ich części.