Prowadzone działania organiczne w mediach społecznościowych wspomagamy kampaniami płatnymi. Na podstawie analizy informacji o marce tworzymy plan promocji na cały okres współpracy. Publikujemy reklamy w oparciu o wybór odpowiedniego celu kampanii.

Do kanałów, w których prowadzimy działania płatne zaliczamy między innymi Facebook, Instagram (tzw. Facebook Ads), Twitter, LinkedIn oraz YouTube.

Reklamy w mediach społecznościowych

Dzięki kampaniom płatnym, marki mogą realizować cele wizerunkowe oraz sprzedażowe.  Każda z realizowanych kampanii wspomagana jest odpowiednią kreacją graficzną dostosowaną do wymagań portalu oraz ogólnych zasad tworzenia reklam w social media. Odpowiadamy także za zachęcającą (do zakupu lub reakcji) treść promocji, która zawiera odpowiednie wezwanie do działania tożsame z celem danej kampanii. Cele sprzedażowe mierzymy za pomocą tzw. Pixela Facebooka lub narzędzia Google Analytics. Określamy liczbę sprzedaży pochodzącą z mediów społecznościowych, jak też liczbę zapełnionych koszyków.

Wyniki osiągnięte w ramach kampanii płatnych przedstawiamy w okresowych raportach.

Podstawowe cele reklamowe w social media

Świadomość

Rozpoznawalność marki

Zasięg

Działania

Ruch

Aktywność

Wyświetlenia filmu

Wiadomości

Konwersja

Konwersje

Sprzedaż katalogu

Wizyty w firmie

Jak rozpocząć tworzenie reklam na Facebook’u?
Cel biznesowy to powód emisji reklamy
Trzeba rozumieć, do jakich odbiorców chce się dotrzeć
Dzienny lub całkowity budżet reklamy
Zdjęcia lub filmy prezentowane w reklamie