Posty wideo oraz live’y zyskują ogromne zasięgi w mediach społecznościowych, co oznacza, że docierają do największej liczby użytkowników. Nic w tym dziwnego, w XXI wieku jesteśmy przyzwyczajeni do dynamicznie zmieniających się obrazów oraz „żywych ludzi” na większych i mniejszych ekranach.

5 mln Polaków

ogląda materiały wideo w social media

1 miesiąc wideo contentu w social mediach to 90 lat materiałów telewizyjnych

Powierz nam stworzenie materiałów wideo pod media społecznościowe na rozmaite kanały: Facebook, Instagram, YouTube i LinkedIn. Tworzymy scenariusze filmów i serii, kręcimy materiał, a co najważniejsze, dostosowujemy go do mediów społecznościowych zarówno pod kątem formatów akceptowanych przez kanał, jak i treści, które interesują odbiorców. Na podstawie zebranych danych publikujemy posty wideo oraz reklamy, które możemy wykorzystać w odpowiednich kampaniach. Oprócz realizacji filmowych można powierzyć nam także postprodukcję, czyli dostosowanie wideo do mediów społecznościowych. Jest to doskonałe rozwiązanie dla tych Klientów, którzy mają interesujące materiały tworzone do reklam telewizyjnych lub na stronę internetową. W ramach postprodukcji dostosowujemy filmik do wymagań technicznych mediów społecznościowych, a także dodajemy do niego elementy graficzne lub napisy z tłumaczeniem wypowiadanego tekstu.

Stale rosnąca publiczność Youtube w Polsce

Do naszych usług zaliczamy także live’y, czyli wideo w czasie rzeczywistym. Tworząc tego typu materiał dbamy o odpowiednią scenografię (np. green room lub interesująca kawiarnia), scenariusz rozmowy, moderację komentarzy pod postem oraz wprowadzenie zaproszonego gościa do tematu live’a. Jesteśmy odpowiedzialni także za proces wyboru uczestników spotkania, zaproszenia oraz współpracę z influencerami. Przed rozpoczęciem nagrania informujemy fanów profilu o wydarzeniu poprzez publikację postów zachęcających do udziału lub tworząc osobne wydarzenie na Facebooku. Po zakończeniu live’a otrzymany materiał działań postprodukcyjnych możemy wykorzystać w innych wpisach lub reklamach.

Video live streaming w social media