Użytkownicy mediów społecznościowych coraz rzadziej reagują na wpisy, które nie zawierają grafiki lub materiału wideo, zwłaszcza, jeśli dotyczy to postów marek. Celem producentów i sprzedawców w mediach społecznościowych jest pokazanie produktu lub usługi, trudno tego dokonać tylko przy pomocy standardowego wpisu tekstowego.

Obraz przemawia do nas 60 000 razy szybciej niż tekst.

Proponujemy szeroki wachlarz postów graficznych, w tym: posty rozwijane, karuzele produktów, karuzele panoramiczne, pokazy slajdów, posty 360°, posty 3D, krótkie animacje oraz standardowe posty graficzne. Wybór formatu zależy od produktu lub usługi, którą chcemy zaproponować we wpisie. Stawiamy na sprawdzone rozwiązania graficzne oraz posty, które z pewnością spotkają się z pozytywną reakcją ze strony użytkowników. Doskonale wiemy, że komunikacja w mediach 2.0 dla większości marek jest jednym z elementów działań marketingowych. Dlatego zwracamy szczególną uwagę na to, aby przygotowane przez nas grafiki były spójne z przekazem marki oraz jej estetyką prezentowaną na stronie internetowej.

90% informacji jakie odbiera nasz mózg to przekaz wizualny!

Odpowiednie kreacje graficzne mają także bardzo duży wpływ na powodzenie kampanii reklamowej marki. Dbamy o to, aby przygotowana przez nas reklama w formie grafiki lub animacji była dostosowana do wymagań Facebooka oraz do preferencji użytkowników w danej grupie docelowej. Dokonujemy analizy poprzednich reklam marki, aby mieć pewność, że wprowadzone przez nas zmiany sprawdzą się w kolejnych reklamach. Mierząc efekty kampanii płatnych zwracamy uwagę na to, która z kreacji została wykorzystana, analizujemy, dlaczego właśnie ona cieszyła się największym powodzeniem.