W ramach tworzonych dla Klienta okresowych raportów przedstawiamy wyniki działań organicznych oraz kampanii płatnych. Przedział czasowy, którego dotyczy raport oraz data jego przesłania są przedmiotem indywidualnych ustaleń.

Dodatkowo prezentujemy ogólne wyniki dotyczące popularności profilu, zaangażowania użytkowników, najlepszych postów marki, a także rezultaty płatnych promocji. W zależności od celu kampanii, w raporcie podajemy także koszt pozyskania polubienia, koszt konwersji lub koszt aktywności dotyczącej danego wpisu.

Dobra opinia na temat Twojej firmy ma kluczowe znaczenie dla wizerunku i sukcesu kampanii

Do realizowanych usług związanych z raportowaniem działań zaliczamy również monitoring Internetu. Wykorzystujemy narzędzia umożliwiające kontrolowanie zebranych wypowiedzi na temat marki w czasie rzeczywistym. Dokonujemy podziału wzmianek na temat firmy na trzy rodzaje: pozytywne, negatywne i neutralne, co przyczynia się do natychmiastowej reakcji na kryzys lub na marketingowe wykorzystanie potencjału zadowolonych użytkowników.

Dzięki wyborze odpowiedniego narzędzia mamy możliwość dotarcia do wzmianek z przeszłości i porównania ich z aktualnymi opiniami.

Pytania
Pochwały
Problemy
Reklamacje
Leady
Skargi
Hejt
Automatyzacja
KPI
liczba wejść na stronę intenetową z mediów społecznościowych
zaangażowanie użytkowników w content
procent fanów w mediach społecznościowych, którzy są aktywni każdego miesiąca
liczba sprzedaży i zapełnionych koszyków z mediów społecznościowych
liczba udostępnień treści marki w mediach społecznościowych
kaloryczność ruchu (czasu spędzonego na stronie) pochodząca z mediów społecznościowych

Przygotowane przez nas raporty zawierają rekomendacje dotyczące działań w następnych okresach, w tym rekomendowaną datę i godzinę publikacji postów. Informujemy także, jak zmieni się sposób prowadzonych działań w zależności od wysokości budżetu reklamowego lub planowanych akcji specjalnych.

Przed podjęciem współpracy określamy KPI istotne z punktu widzenia Klienta. Kluczowe wskaźniki efektywności są zależne od rodzaju prowadzonej działalności, celów marketingowych wskazanych przez Klienta lub określonych w ramach strategii.